شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

قطعا درب تمامي يخچال فريزرها پس از چند سال استفاده دچار زنگ زدگي و تغيير ظاهر مي شود كه يخچال اسنوا نيز از اين قاعده مثتثني نيست. در صورت بروز چنين وضعيتي هيچ نيازي به تعويض درب يخچال يا خريد يك يخچال جديد نيست. به كمك روش هاي گفته شده در اين مطلب شما مي توانيد با كمترين هزينه، درب يخچال اسنوا را مثل روز اول كنيد.

تعمير زنگ زدگي درب يخچال اسنوا به كمك سركه سفيد

براي تعمير زنگ‌زدگي درب يخچال اسنوا به كمك سركه سفيد، بايد مقداري از سركه را بر روي قسمت زنگ زده ي درب بپاشيد و كمي منتظر بمانيد. پس از مدت زماني محلول را پاك كرده و آن را بسابيد.

يكي ديگر از روش هاي كار با سركه سفيد، استفاده از يك‌ تكه آلومينيوم و سركه است. براي اين كار فويل  را به سركه سفيد آغشته كنيد و ناحيه زنگ‌زده را با آن بساييد. اين روش بسيار خوب است و ساييدگي كمتري نسبت به سيم ظرفشويي دارد.

تعمير زنگ زدگي درب يخچال اسنوا به كمك نمك و ليمو

براي استفاده از نمك و ليمو در رفع زنگ زدگي درب يخچال اسنوا ابتدا ناحيه زنگ ‌زده را به‌ صورت كامل بانمك بپوشانيد.سپس مقداري آب‌ليمو روي آن بريزيدو 3  الي ۴ ساعت صبر كنيد و پس از آن، ناحيه ي زنگ زده را بسابيد.

تعمير زنگ زدگي درب يخچال اسنوا به كمك جوش شيرين

ابتدا آب و جوش شيرين را به ميزاني با هم مخلوط كنيد تا يك خمير منسجم به دست بيايد. سپس خمير به ‌دست‌آمده را روي ناحيه زنگ‌زدگي بماليد و مقداري منتظر بمانيد.پس از گذشت زمان، ناحيه را كمي بساييد و سپس آب‌كشي كنيد.

تعمير زنگ زدگي درب يخچال اسنوا به كمك با سيب‌زميني

ابتدا يك سيب ‌زميني را نصف كنيد و آن را آغشته به مايع ظرف‌شويي كنيد. سيب زميني را بر روي ناحيه زنگ ‌زده يخچال اسنوا قرار دهيد.

تعمير زنگ زدگي يخچال اسنوا با روش‌هاي شيميايي

اسپري‌هاي زنگ ‌بر با برندها و كاربردهاي متفاوت در بازار موجود است و شما مي‌توانيد نوع مناسب آن را خريداري كنيد و مطابق دستورالعمل نوشته‌شده روي بسته‌بندي از آن‌ها استفاده كنيد.

تعمير زنگ زدگي عميق درب يخچال اسنوا در منزل:

براي تعمير زنگ زدگي درب يخچال كه عميق و داراي پوسيدگي است، بايد زنگ را تراشيد و مجدداً محل را رنگ‌آميزي كرد. يك گزينه غيرشيميايي در اين مورد، استفاده از كاغذ سنباده ۲۲۰ است.

از اين سنباده براي پاك‌كردن قسمت‌هاي زنگ‌زده و پوسيده‌اي استفاده كنيد كه بعداً قرار است روي آن را دوباره رنگ كنيد.

از قسمت‌هاي اطراف زنگ‌زدگي و قسمت‌هايي كه نمي‌خواهيد دوباره رنگ كنيد، محافظت كنيد.

بعد از پاك‌كردن كامل زنگ‌زدگي‌ها و پوسيدگي‌ها، با اسپري رنگي كه با رنگ يخچال شما مطابقت دارد، آن ناحيه را رنگ‌آميزي كنيد.

رنگ را از حاشيه به سمت مركز قسمت موردنظر چند بار اسپري كنيد و يك پوشش رنگي مرطوب باقي بگذاريد.

سپس روي پوشش قبلي، يك پوشش را با اسپري‌كردن از بالابه‌پايين ايجاد كنيد تا از باقي‌ماندن رگه‌هاي رنگ جلوگيري شود.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : يخچال اسنوا، خريد يخچال اسنوا، قيمت يخچال اسنوا، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰:۳۵ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی