شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

امروزه در اكثر منازل تلويزيون‌هاي ال اي دي و ال سي دي يكي از مهم‌ترين لوازم اصلي به حساب مي‌آيد. قطعاً شما هم موقع خريد اين تلويزيون‌ها، از حساسيت نگهداري صفحهٔ اين لوازم با خبر شده‌ايد و مي‌دانيد كه براي تميز كردن صفحه اين تلويزيون‌ها بايد از روش‌هاي خاصي بهره بگيريد. در ادامه با ما همراه باشيد تا به روش‌هاي تميز كردن تلويزيون جي پلاس بپردازيم.

مراحل تميز كردن صفحه تلويزيون جي پلاس:

براي تميز كردن صفحه تلويزيون جي پلاس توجه داشته باشيد كه به هيچ وجه نبايد از مواد شوينده‌اي همچون: صابون، پودر شستشو، موم، يا هر پاك‌كننده‌اي با حلال‌هايي مانند الكل، بنزن، آمونياك يا استون استفاده نماييد. همچنين هرگز از پدهاي ساينده يا دستمال كاغذي استفاده نكنيد. اگر اين كار را انجام دهيد باعث ايجاد خراش روي صفحه نمايش شده و پوشش ضد تابش از روي صفحه جدا شده و باعث آسيب دائمي تلويزيون مي‌شود.

توجه داشته باشيد به هيچ وجه مايع را مستقيماً روي تلويزيون اسپري نكنيد. اطمينان حاصل كنيد كه تلويزيون را تا حد امكان به آرامي پاك كنيد. صفحه‌هاي تلويزيون شكننده هستند و در صورت فشار دادن بيش از حد ممكن است آسيب ببينند. ده‌ها نوع پاك كننده مختلف براي انواع سطوح در خانه شما، از ميز كار گرفته تا پنجره‌ها وجود دارد و بسياري از آن‌ها براي تميز كردن تلويزيون مناسب نيستند.

براي با حركات همپوشي پاك كنيد. براي جلوگيري از ايجاد لك به‌صورت رگه‌ها، توصيه مي‌شود كه با حركت‌هاي يكنواخت و همپوشي چه به صورت افقي يا عمودي به تميز كردن تلويزيون خود بپردازيد. سپس براي بار آخر يك پارچه خشك روي صفحه بكشيد تا باقيمانده لكه‌ها از بين برود.

از مواردي كه بايد اجتناب كرد: تميز كردن صفحه به صورت دايره‌اي، زيرا اين كار مي‌تواند رگه‌هايي ايجاد كند.

روش تميز كردن ساير قسمت‌هاي تلويزيون

اگر تابه‌حال به پورت شارژ گوشي هوشمند خود نگاه كرده باشيد مي‌بينيد كه گردوغبار و پرز به هر گوشه و كناري راه پيدا مي‌كنند. تلويزيون وسيله‌اي نيست كه قابل حمل باشد و در معرض گردوغبار و پرز زيادي قرار بگيرد؛ اما پورت‌هاي تلويزيون، مانند ورودي‌هاي HDMI و USB ممكن است كثيف شوند.

اگر قبلاً از يكي از ورودي‌هاي HDMI خود استفاده نكرده‌ايد و قصد داريد دستگاه جديدي را وصل كنيد در صورت تميز نكردن آن ممكن است گردوغبار جمع شده را به درون تلويزيون خود راه دهيد. گرچه اين موضوع ممكن است مشكلي ايجاد نكند؛ اما بهتر است در هر صورت قبل از هر كاري تميز كردن تلويزيون را در اولويت قرار دهيد.

زماني كه تلويزيون جي پلاس خود را تميز مي‌كنيد فراموش نكنيد كه كنترل از راه دور اشباع شده از ميكروب را نيز پاك كنيد. قبل از شروع، باتري‌ها را برداريد و درپوش را دوباره روي محفظه باتري قرار دهيد. كليك گر را وارونه كنيد و خرده‌ها يا باقي‌مانده‌هاي ديگر را از بين دكمه‌ها بيرون بياوريد. يك گلوله پنبه‌اي را در پاك كننده تلويزيون آغشته كنيد و آن را بين دكمه‌ها حركت دهيد.

اسپيكرها را گردگيري كنيد. اگر تلويزيون شما داراي بلندگوهاي خارجي است احتمالاً روي آن‌ها گردوغبار نشسته كه مي‌تواند به ضعيف شدن صداي آن‌ها منتهي شود. اگر بلندگوهاي شما روكش‌هاي پارچه‌اي قابل جدا شدن دارند آن‌ها را برداريد و هر دو طرف را جاروبرقي بكشيد و اگر روكش اسپيكر شما به جاي پارچه از مواد سفت ساخته شده است مي‌توانيد پارچه ميكرو فيبر مرطوب خود را دوباره به خدمت بگيريد تا آن‌ها را پاك كنيد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تلويزيون جي پلاس، تلويزيون هوشمند جي پلاس، تلويزيون ال اي دي جي پلاس، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۳:۳۳:۳۵ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی