شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت تلويزيون اسنوا و انواع تلويزيون اسنوا به فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر مراجعه كنيد.

تلويزيون ها يكي از لوازمي هستند كه با گذشت زمان دچار تحولات و تغييرات زيادي شدند. در گذشته افراد از تلويزيون ها براي تماشاي فيلم و سريال استفاده مي كردند اما در حال حاضر با پيشرفته تر شدن تكنولوژي تلويزيون ها، مي توان از تلويزيون هوشمند اسنوا به عنوان يك كامپيوتر استفاده نمود. تلويزيون‌هاي هوشمند اسنوا صرفا وسيله اي براي مشاهده فيلم و سريال نمي باشد و از آن مي‌توان براي اتصال به اينترنت، وبگردي، اجراي اپ‌ها و بازي‌هاي مختلف و ... استفاده كرد.

چه تفاوت هايي ميان تلويزيون هاي اسنوا وجود دارد؟

  1. بررسي تفاوت‌هاي سخت‌افزاري تلويزيون هاي اسنوا:

مدل‌هاي هوشمند برخلاف تلويزيون‌هاي عادي از نظر سخت‌افزاري به پردازنده‌‌هاي چهار هسته‌اي قدرتمند، حافظه رم و فضايي براي ذخيره‌سازي ويديو‌ها مجهز شده‌اند. اين دستگاه‌ها همچنين شامل مودم‌ و درگاه LAN براي اتصال به شبكه واي‌فاي و اينترنت هستند كه در مدل‌هاي عادي خبري از آنها نيست. ديگر ويژگي آنها وجود دانگلي براي استريم محتواي موبايل به صورت بي‌سيم است.

  1. بررسي تفاوت‌هاي نرم‌افزاري تلويزيون هاي اسنوا:

هدف از بكارگيري اين سخت‌افزارها فراهم كردن بستر لازم براي اجراي سيستم عامل اندرويد است كه انبوهي از قابليت‌ها از جمله نصب هزاران برنامه‌ها و اپليكيشن و اجراي فرمت‌هاي مختلف صوتي و تصويري را به ارمغان مي‌آورد

به عبارت ديگر تفاوتي ندارد تلويزيون غير هوشمند شما ۸۰ اينچ است يا ۹۰ اينچ؛ حتي اگر ده‌ها ميليون هم براي آن پرداخت كرده باشيد امكان وبگردي سريع در اينترنت يا نصب اپ‌هاي سرگرم كننده را به شما نخواهد داد. در سمت مقابل تلويزيون هوشمندي مثل اسنوا SA560 تنها با قيمتي در حدود ۶ ميليون تومان تجربه‌اي دلپذير از اين امكانات را در كنار قابليت‌هاي هوشمند ديگر برايتان فراهم مي‌كند كه در ادامه به شكل كاملتر آنها را توضيح خواهيم داد.

بخش عمده‌اي از قابليت‌هاي تلويزيون‌هاي هوشمند به اينترنت متكي است اما چطور با تلويزيون به اينترنت وصل شويم؟ در محصولات اسنوا براي اين كار دو راه در نظر گرفته شده است:

اتصال بي‌سيم: تلويزيو‌ن‌هاي اسنوا به مودمي مجهز شده‌‌اند كه دقيقا مثل موبايل به شما اجازه مي‌دهد در منوي تنظيمات شبكه‌هاي در دسترس را شناسايي كرده و با وارد كردن رمز عبور به آنها متصل شويد.

اتصال از طريق كابل: در صورتي كه مودم شما از اتصال بي‌سيم پشتيباني نمي‌كند، مي‌توانيد كابل LAN را به پورت شبكه تعبيه شده در پنل پشت تلويزيون اسنوا متصل كرده و از اين طريق به اينترنت متصل شويد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تلويزيون، تلويزيون اسنوا، قيمت تلويزيون اسنوا، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۹ تير ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۳:۲۹ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی