شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره ي قيمت كتري برقي و خريد كتري برقي به نيلو بلاگ مراجعه كنيد.

همه ي ما شروع روز را با نوشيدن يك چاي و يا قهوه آغاز مي كنيم. از لوازم برقي هاي بسيار كاربردي در زمينه ي تهيه ي چاي مي توان به چاي سازها و كتري هاي برقي اشاره نمود. استفاده ي مداوم از اين لوازم در بيشتر اوقات باعث ايجاد مشكلات و فرسودگي‌ آن ها مي شود و پس از مدتي كتري برقي را با رسوب مواجه مي كند.

در صورتي كه رسوبات چاي ‌سازها و كتري هاي برقي از بين نروند، قطعا پس از مدتي آب را كدر و بد بو مي‌كنند و مي تواند در طعم نهايي چاي و نوشيدني شما تاثيرات منفي بگذارد. در ادامه با ما همراه باشيد تا به بررسي دلايل ايجاد رسوب در كتري برقي و روش از بين بردن آن ها بپردازيم.

بررسي علل ايجاد رسوب در كتري برقي ها و چاي سازها:

همانطور كه مي دانيد رسوب كتري در حقيقت ماده‌ اي سفيد رنگ است كه در كف چاي ‌ساز و كتري برقي جمع مي‌شود. يكي از دلايل ايجاد رسوب در كتري هاي برقي، املاح و سختي‌هاي درون آب مي باشد. كربنات كلسيم يا آهك، به سهولت در آب حل مي‌شود. هنگامي كه آب را براي تهيه ي چاي در كتري برقي به جوش مي ‌آوريد اين املاح از آب جدا شده و به علت سنگيني در كف چاي ‌ساز يا كتري برقي شما ته‌ نشين شده و به يك لايه تبديل مي شود.

چگونه رسوب كتري برقي ها را از بين ببريم؟

  1. روش رسوب ‌زدايي كتري برقي با سركه

يكي از روش هاي بسيار موثر در رابطه با از بين ‌بردن رسوب كتري برقي، استفاده از محلول  آب و سركه سفيد به نسبت مساوي است. براي امتحان كردن اين روش محلول را در دستگاه ريخته و اجازه دهيد كه محلول براي 15 تا 30 دقيقه به جوش آيد. پس از جوشيدن محلول 15 دقيقه صبر كنيد تا سركه و آب جوشيده، در ظرف استراحت كنند.

  1. روش رسوب زدايي كتري برقي با جوش شيرين

جوش‌ شيرين يكي از مواد ارزان قيمت و موثر در زمينه از بين بردن رسوبات كتري هاي برقي مي باشد. براي امتحان كردن اين روش ابتدا، مقداري جوش ‌شيرين در كتري برقي ريخته و سپس مخزن را با آب پركنيد. حالا كتري برقي را به برق بزنيد و اجازه دهيد براي ساعتي بجوشد.

  1. روش رسوب ‌زدايي كتري برقي با آبليمو

ليمو، منبع غني اسيد سيتريك است كه اين ماده تاثير زيادي در از بين بردن رسوبات كتري هاي برقي مي شود. براي رسوب زدايي كتري برقي با آبليمو دو روش كلي وجود دارد:

  • در روش اول ابتدا كتري برقي را تا نصفه با آبليمو پركنيد. باقي ظرفيت كتري را از آب پر كنيد و اجازه دهيد بين 30 تا 45 دقيقه بجوشد. پس از خنك ‌شدن، محلول را تخليه كرده و دوباره اين روش را تكرار كنيد.
  • در روش دوم ابتداچند عدد ليموترش را قاچ كنيد. سعي كنيد تا جايي كه امكان ‌پذير مي باشد، برش‌ها را كوچك ‌تر كنيد. حالا همۀ آن‌ها را در كتري در حال جوش بريزيد و اجازه دهيد تا چاي‌ ساز و كتري ‌‌برقي در اين حالت بجوشند. بعد از خنك ‌شدن، محلول را تخليه كنيد.

امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : كتري برقي، قيمت كتري برقي، انتخاب سنتر، خريد كتري برقي، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۵ تير ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۲:۵۶ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی