شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

تلويزيون هاي ايكس ويژن يكي از پرفروش ترين و محبوب ترين تلويزيون هاي توليد داخل مي باشد. يكي از محصولات با كيفيت ايكس ويژن تلويزيون‌ هوشمند 65 اينچ مدل 65XTU845 سري 8 ايكس ويژن است. اين تلويزيون مجهز به پنل LED با كيفيت بالا مي باشد كه به واسطه ي اين قابليت شما مي توانيد تصاوير را با وضوح بالايي در اين تلويزيون تماشا نماييد. علاوه بر اين ابعاد بزرگ صفحه نمايشگر اين تلويزيون با توجه به وجود تكنولوژي‌هاي جديد در آن، اين مدل از تلويزيون‌هاي ايكس ويژن را براي افرادي كه تكنولوژي‌هاي روز جهان را در قابي بزرگ ترجيح مي‌دهند، گزينه اي فوق العاده به حساب مي آيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا به بررسي خصوصيات اين مدل از تلويزيون ايكس ويژن بپردازيم.

  • وضوح تصوير ULTRA HD 4K تلويزيون ايكس ويژن

وضوح تصوير ULTRA HD 4K، لذتي فراموش‌نشدني از تماشاي رنگ‌ها و جزئيات را به چشمان شما هديه مي‌دهد. 4K با بيش از 8.3 ميليون پيكسل، با كيفيت‌ترين تصاوير و فيلم‌هاي روز جهان را پشتيباني مي‌كند. رزولوشن بسيار بالا ويژگي مهم اين قابليت است كه باعث ايجاد تفاوت زيادي بين تصاوير با وضوح 4K و ساير تصاوير مي‌شود. كيفيت تصوير ULTRA HD 4K شما را از فاصله گرفتن زياد با تلويزيون بي‌نياز مي‌كند. به اين صورت كه از فواصل نزديك نيز كيفيت تصوير حفظ شده و تجربه‌اي راحت از تماشاي تلويزيون از هر فاصله‌اي براي شما فراهم مي‌شود.

  • بهره مندي تلويزيون ايكس ويژن از تكنولوژي MEMC

قابليت MEMC از جديدترين تكنولوژي‌هاي استفاده شده در تلويزيون‌هاي هوشمند مدل 65XTU845 سري 8 ايكس ويژن است كه باعث مي‌شود تصاويرِ سريع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ (Lag) نمايش داده شوند. حذف لرزش‌ها و سايه‌ها، نمايش تصاوير به‌صورت روان و سازگار كردن ويديو‌هاي با فريم پايين با پنل‌هاي 60 هرتز و بالاتر، از ويژگي‌هاي مهم اين قابليت محسوب مي‌شود. MEMC براي ديدن فيلم‌‌ها و مسابقات ورزشي و همچنين بازي‌هاي كامپيوتري مناسب است و نسل جديدي از كيفيت را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

  • بهره مندي از سيستم عامل اندرويد 10

سيستم عامل اندرويد ورژن 10 به همراه قابليت‌ها و امكاناتي كه با خود به همراه مي‌آورد، قابي فراتر از يك نمايشگر معمولي را با اين سري از تلويزيون‌هاي هوشمند در اختيار شما قرار مي‌دهد. با وجود هوشمندي در تلويزيون 65XTU845 سري 8 ايكس ويژن علاوه بر لذت بردن از كيفيت صدا و تصوير، به راحتي به دنيايي از امكانات و سرگرمي‌ها متصل مي‌شويد. خريد آنلاين، پرداخت قبوض و استفاده از اپليكيشن‌هاي مورد نظر خود به وسيله اين مدل از تلويزيون‌هاي ايكس ويژن، به دليل وجود سيستم عامل اندرويد امكان‌پذير است. پس با اندرويد ورژن 10، دست خود را در دست تكنولوژي بگذاريد.

  • كيفيت و قدرت صدا ي بالا با Pure Sound

سيستم صوتي معتبر Pure Sound درتلويزيون مدل 65XTU845 سري 8 ايكس ويژن ، باعث ايجاد صدايي رسا و با كيفيت مي‌شود تا لذت شنيدن صدا را به همراه تماشاي تصاويري واضح تجربه كنيد. Pure Sound كيفيت صوتي اين تلويزيون‌ها را در كنار تمامي قابليت‌هاي تصويري آن تضمين مي‌كند تا كاربران تجربه‌ لذتبخش و بي‌نظيري از اين محصول جديد ايكس ويژن داشته باشند. با سيستم صوتي معتبر Pure Sound موسيقي و آواي مورد علاقه خود را در خانه و محيط مورد نظرتان با بالاترين ميزان رسايي، قدرت و كيفيت بشنويد.

  • راه‌هاي ارتباطي متنوع

درگاه‌ها و پورت‌ها در تلويزيون‌هاي مدل 65XTU845 ايكس ويژن با تنوع زيادي در دسترس قرار دارد. HDMI، USB2، USB3 و … راه‌هاي ارتباطي اين تلويزيون با ساير دستگاه‌ها از طريق كابل محسوب مي‌شود. اما ارتباطات در پرچمدار تلويزيون‌هاي ايكس ويژن تنها از طريق سيم نيست. با اتصال بي‌سيم از طريق wifi screen mirror ، تلويزيون هوشمند شما آينه‌اي بزرگ از گوشي شما خواهد بود و هرآنچه از صفحه موبايل خود بخواهيد با وضوح و كيفيتي بالاتر در اختيار شما قرار مي‌گيرد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تلويزيون ايكس ويژن، خريد تلويزيون ايكس ويژن، قيمت تلويزيون ايكس ويژن، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۳:۰۳:۵۱ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی