شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

همزن هاي برقي از ابزارهاي كاربردي براي مخلوط كردن انواع خمير و مايه ي كيك مي باشند كه از نظر برند و نوع طراحي داراي تنوع بالايي مي باشند. يكي از برندهاي بسيار با كيفيت در زمينه ي توليد انواع همزن و مخلوط كن، برند دلمونتي مي باشد. يكي از با كيفيت ترين همزن هاي برقي دلمونتي، همزن كاسه دار دلمونتي مدل دي ال210مي باشد. اين مدل همزن برقي از كارايي هاي حرفه اي و عملكرد فوق العاده اي  و همچنين سرعت بسيار بالايي را براي انجام دادن كارهاي آشپزي و تهيه مواد غذايي به نسبت ساير برندها دارد. همزن برقي دلمونتي مدل DL210 دلمونتي داراي عملكرد 5 سطح سرعتي مي باشد كه شما با اين ويژگي مي توانيد انواع مواد را با يكديگر مخلوط نماييد.

از همزن برقي دلمونتي در چه كارهايي مي توان استفاده كرد؟

از عمده ترين كاربردهاي همزن برقي دلمونتي مي توان به قابليت مخلوط انواع مواد غذايي و تهيه خمير هاي كيك و نان اشاره نمود و صرفا از اين مدل همزن برقي مي توان براي مصارف خانگي بهره برد.

بررسي ويژگي هاي ظاهري همزن برقي كاسه دار دلمونتي:

يكي از ويژگي هاي مهم همزن برقي دلمونتي مدل DL210 دلمونتي قابليت  All friendly design است كه با اين وجود از آن به راحتي در محيط آشپزخانه بدون نياز به كاسه هاي مختلف استفاده كرد. اين مدل همزن برقي با بدنه اي تمام استيل و پايه اي ضد لغزش كارايي هاي فوق العاده را فراهم مي كند و باعث مي شود تا بتوانيد از آن استفاده ي بهتري نماييد.  

دسته اصلي اين همزن با داشتن دستگيره ضد لغزش و متناسب، ظرافت خاصي را به خود اختصاص داده و در عين حال از استحكام بسيار زيادي برخوردار مي باشد. علاوه بر اين مجهز به محورهاي فلزي ضد لغزش با روكش ضد سايش مي باشد كه هر بار پس از استفاده مي توانيد آنها را به راحتي شستشو داده و به صورت مكرر مورد استفاده قرار دهيد. بي صدا بودن اين محصول به لطف پايه ضد لغزش آن است كه هر اندازه به صورت تراز بر روي سطح مورد نظر گذاشته شود ميزان سر و صداي ايجاد شده نيز كاهش خواهد يافت. رنگ استيل و مشكي تركيبي زيبا و همه پسند را براي اين محصول به ارمغان آورده است طوري كه به راحتي مي توان آن را جايگزين مدل هاي سنتي كرد و در كنار ساير لوازم آشپزخانه با دكوراسيون زيبايي كه دارد هماهنگ كرد.

 

عملكرد منحصر به فرد همزن دلمونتي DL210 Unique performanceيكي از معيار هايي كه قبل از خريداري يك محصول به آن توجه نمود. دستگاه همزن كاسه دار دلمونتي DL210 يك وسيله كمك آشپزي حرفه اي به شمار مي آيد كه داشتن آن براي تمامي آشپزخانه ها ضروري مي باشد و باعث  مي شود روند آشپزي شما را چندين برابر افزايش دهد و نتيجه اي مطلوب را توسط آن تجربه كنيد. از كاربردهاي ويژه اين محصول مي توان به مخلوط كردن سس/ دسرها و انواع چاشني هاي خوشمزه اشاره كرد و همچنين انواع مواد غذايي را نيز به راحتي هم زده و مخلوط مي نمايد و با داشتن آن مي توانيد به راحتي غذاي كودك خود را در منزل و با سلامت بيشتري تهيه كنيد چراكه محورهاي فلزي آن مجهز به روكش آنتي باكتريايي ويژه اي جهت افزايش سلامت و كيفيت مواد غذايي مخلوط شده مي باشد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : همزن برقي دلمونتي، خريد همزن برقي دلمونتي، قيمت همزن برقي دلمونتي، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸:۴۵ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی