شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

در اين مطلب قصد داريم به معرفي همزن برقي بيشل مدل BL-SB-012 كه يكي از با كيفيت ترين همزن برقي هاي بازار است بپردازيم. همزن برقي بيشل مدل BL-SB-012 با توان 300 وات يكي از دستگاه هاي قدرتمند براي مصارف خانگي به حساب مي آيد. بدنه اين مدل همزن برقي بيشل تركيبي از پلاستيك مقاوم و نشكن و استيل ضد زنگ است كه موجب افزايش دوام دستگاه شده است.

بررسي برنامه هاي عملكردي همزن بيشل:

به طور كلي اين مدل از همزن برقي بيشل داراي 6 حالت سرعت متغير و قابل تنظيم است كه به كمك كليد تعبيه شده بر روي دسته همزن تنظيم خواهد شد. لازم به ذكر است كه اين مدل همزن برقي داراي دو تيغه ي همزن و خميرزن از جنس استيل ضد زنگ با كيفيت مي باشد.

 

معرفي ويژگي‌هاي فني همزن برقي بيشل مدل BL-SB-012: 

  • توان مصرفي 300 وات
  • داراي عملكرد توربو
  • داراي دو عدد پره‌ همزن
  • جنس پره استيل ضد زنگ
  • داراي تنظيمات سرعت
  • داراي 6 تنظيم سرعت
  • مجهز به خميرزن
  • محدوده توان مصرفي 300 تا 400 وات

 

نقد و بررسي همزن بيشل مدل BL-SB-012

همانطور كه در ابتداي مطلب اشاره كرديم، همزن برقي بيشل دستگاهي كاربردي بوده كه مي‌تواند به شما در آشپزي و شيريني پزي كمك شاياني كند. اين محصول داراي موتور با توان 300 وات است. توان هر دستگاه الكتريكي در واقع قدرت دستگاه را نشان مي‌دهد و رابطه مستقيمي با ميزان مصرف انرژي آن دارد. با توجه به توان بالاي اين دستگاه، سريع‌ تر و آسان‌ تر مواد غذايي را براي شما مخلوط مي‌ كند و فشار كمتري به دستگاه وارد مي‌شود.

بدنه همزن بيشل مدل BL-SB-012 از تركيب پلاستيك و استيل ساخته شده كه استحكام خوبي دارد و به مرور با استفاده زياد خراب نشده يا زنگ نمي ‌زند. شما مي‌ توانيد با استفاده از همزن بيشل به راحتي مواد اوليه كيك، شيريني، نان و دسر را به سرعت مخلوط كرده و از آشپزي خود لذت ببريد. تنظيم سرعت در اين دستگاه با توجه به نوع مواد اوليه امكان پذير است.

 

قابليت‌هاي كاربردي همزن برقي بيشل مدل BL-SB-012

همزن هاي برقي نسل جديد همزن‌ها هستند. در اين همزن‌ها از يك موتور الكتريكي براي به حركت در آوردن سر آن استفاده مي‌شود و با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي نيست كه با حركت دست خود مواد را هم بزنيد. اين محصول داراي دو بخش دسته و سر همزن هستند.

طرز كار اين همزن برقي بيشل به اين صورت بوده كه شما ابتدا همزن را در دست خود مي‌گيريد و آن را روشن مي‌كنيد و سپس با فرو بردن سر در حال چرخش همزن به درون ظرف حاوي مواد غذايي آن ها را ميكس مي ‌كنيد. عملكرد توربو يا چرخش سريع در اين محصول قابليتي است كه به شما اين امكان را مي‎دهد تا مواد غذايي را با سرعت بالايي هم بزنيد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : همزن برقي بيشل، خريد همزن برقي بيشل، قيمت همزن برقي بيشل، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۰۱:۲۸:۳۰ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی