شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

كتري هاي برقي يكي از لوازم هاي بسيار كاربردي و پر استفاده در مراكز اداري و تجاري براي تهيه ي انواع نوشيدني گرم مي باشد. يكي از كتري برقي هاي بسيار محبوب در بازار، كتري برقي بوش مدل BOSCH TWK70B03 مي باشد كه از نظر طراحي بسيار ساده و زيباست. اين مدل از كتري برقي در انواع مختلف و در رنگ ها و سايزهاي متنوع و براساس نياز مشتري در بازار موجود است. با استفاده از كتري هاي برقي كه ساختار ساده و در عين حال كاربردي دارند، مي توان به سرعت و به آساني، آب مورد نياز براي چاي و قهوه را جوش آورد.

ويژگي هاي كتري برقي بوش مدل TWK70B03

شركت بوش ويژگي هاي متنوعي در كتري هاي برقي توليدي خود طراحي كرده است. در حالت كلي كتري هاي برقي از دو بخش تشكيل شده اند؛ پايه و بدنه. بدنه همان كتري است كه آب درون آن قرار مي گيرد و پايه بخشي است كه به برق متصل مي شود و كتري روي آن قرار مي گيرد. از مهم ترين خصوصيات كتري برقي بوش مي توان به مواردي همچون:

  • توان مصرفي 2400 وات
  • 1.7 ليتر گنجايش
  • جنس بدنه از شيشه، پلاستيك و دستگيره آن از جنس پلاستيك و به رنگ مشكي است.
  • طراحي ساده ي بدنه
  • قيمت متناسب
  • داراي المنت حرارتي از جنس استيل ضد زنگ
  • داراي سيم برق 80 سانتي متري
  • داراي سيستم قطع خودكار

بررسي ساير ويژگي هاي كتري برقي بوش:  

اين نوع از كتري برقي، داراي سيستم ايمني ويژه اي است و در زماني كه آب موجود در كتري تمام مي شود، براي جلوگيري از گرم شدن بيش از اندازه بدنه كتري برقي، دستگاه را به طور اتوماتيك خاموش مي كند. در كتري هاي برقي كه مجهز به اين سيستم هستند، ديگر لازم نيست نگران تمام شدن آب كتري باشيد. در اين مدل، به منظور حفظ ايمني، در هنگام برداشتن كتري برقي از روي پايه، كتري به صورت خودكار دستگاه خاموش خواهد شد. سيم برق در كتري برقي بوش TWK70B03 به پايه متصل است و خود كتري بدون سيم است كه باعث راحتي استفاده از آن مي شود.

پايه اي كه كتري روي آن جاي مي گيرد، داراي قابليت چرخش 360 درجه است. يعني شما مي تواند كتري را در هر زاويه اي روي پايه قرار دهيد. اين ويژگي باعث مي شود كه كار كردن با آن براي افراد چپ دست هم آسان شود. دهانه خروجي كتري مجهز به يك فيلتري است از جنش استيل ضد زنگ ساخته شده است. اين فيلتر ها از داخل شدن رسوب و آهك موجود در آب، به درون نوشيدني جلوگيري مي كنند. اين قابليت امروزه از اهميت بيشتري برخوردار شده است؛ چرا كه با وجود آن، ديگر نگران وجود رسوبات مضر درون چاي نيستيم.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : كتري برقي بوش، خريد كتري برقي بوش، قيمت كتري برقي بوش، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۰۳:۴۵:۴۵ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی