شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

 دمنوش ها از نوشيدني هاي پرطرفدار در بين مردم است كه به سلامت بدن كمك زيادي مي كند. با شروع فصل سرما بسياري از افراد به دنبال افزايش سيستم ايمني بدن هستند تا از بيماري هايي نظير كرونا، سرماخوردگي و انواع آنفولانزا در امان بمانند. در ادامه با ما همراه باشيد تا به طرز تهيه ي دمنوش ضد سرما خوردگي براي افزايش سيستم ايمني بپردازيم.

  • دمنوش بابونه

براي تهيه ي دمنوش بابونه در مرحله اول گياه بابونه را در فرنچ پرس ريخته و آب جوش تهيه شده در كتري برقي را روي آن بريزيد و منتظر بمانيد تا  دم بكشد و سپس آن را ميل كنيد. توجه داشته باشيد كه مي توانيد از بابونه تازه نيز براي درست كردن اين دمنوش خوشمزه استفاده كنيد كه باعث مي شود تا عطر و طعم خاصي را به خود بگيرد. همچنين براي خوش طعم شدن اين دمنوش مي توانيد مقداري ليموي تازه بچكانيد.

  • دمنوش نعنا فلفلي

براي تهيه ي دمنوش نعناع فلفلي ابتدا بايد برگ هاي نعناع فلفلي تازه را در يك كتري برقي يا قوري ريخته و مقداري آب جوش به آن اضافه كنيد. حال زمان آن است كه كتري برقي خود را روي حرارت بسيار ملايم قرار داده و سپس اجازه دهيد تا براي مدت زمان 30  دقيقه دم بكشد . براي سرو اين دمنوش مي توانيد مقداري عسل و يا نبات به دمنوش اضافه كنيد.

  • دمنوش زنجبيل

براي تهيه ي دمنوش زنجبيل ابتدا بايد يك يا دو برش از ريشه زنجبيل را جدا كرده و آنها را به همراه مقداري آب جوش بر روي بخار كتري برقي قراردهيد و منتظر بمانيد تا دمنوش دم بكشد. به شما پيشنهاد مي كنيم براي سرو اين دمنوش فوق العاده مفيد از مقداري عسل استفاده كنيد تا دمنوش شما شيرين شود.

  • دمنوش چاي ترش

براي درست كردن چاي ترش يا همان دمنوش چاي ترش ابتدا براي هر نفر بين دو تا چهار گرم چاي سبز را در قوري ريخته و آب جوش را به آن اضافه كنيد. مدت زمان دم كشيدن چاي ترش زياد نيست و شما با قرار دادن اين چاي براي مدت زمان 3 الي 5 دقيقه روي حرارت كتري برقي مي توانيد آن را دم كنيد. براي سرو كردن اين چاي نيز ابتدا آن را از صافي رد كرده و سپس آن را با مقداري عسل و يا نبات نوش جان كنيد.

  • دمنوش سرخارگل

دمنوش اكيناسه يا همان دمنوش سرخارگل يكي از معروف ترين دمنوش هاي تقويت كننده سيستم ايمني است كه مي تواند از بيماري هاي زيادي جلوگيري كند. براي تهيه دمنوش اكيناسه بايد ابتدا بايد مقداري از ريشه گياه سرخارگل را در قوري ريخته و به آن آب جوش اضافه كنيد و اجازه دهيد تا براي مدت زمان 15 دقيقه بر روي كتري برقي دم بكشد. بعد از دم كشيدن آن را از صافي رد كرده و مقداري عسل نيز براي طعم دار كردن آن به اين دمنوش اضافه كنيد.

  • دمنوش رويبوس

براي تهيه ي  دمنوش رويبوس ابتدا بايد براي يك نفر يك قاشق چاي خوري از برگ گياه رويبوس را جدا كرده و به يك ليوان آب جوش اضافه كنيد و بعد از اين كه مقداري خنك شد به آن ليموي تازه نيز اضافه كرده و آن را ميل كنيد.

  • دمنوش آويش و شيرين بيان و عناب

يكي از انواع دمنوش هايي كه امروزه براي تقويت سيستم ايمني بدن مورد استفاده قرار مي گيرد دمنوش آويشن و شيرين بيان به همراه عناب مي باشد. اين دمنوش خوشمزه داراي خواص بسيار زيادي مي باشد. براي تهيه ي دمنوش آويشن و شيرين بيان به همراه عناب بايد يك ليوان آب را به همراه 5 عدد عناب و يك قاشق برگ آويشن و مقدار كمي شيرين بيان را به آن اضافه كرده و اجازه دهيد تا مخلوط بر روي كتري برقي دم بكشد. حال مي توانيد اين دمنوش فوق العاده خوشمزه را با خوراكي هاي شيرين ميل كرده و نهايت لذت را از صرف اين دمنوش بي نظير ببريد.

  • دمنوش نعناع

دمنوش نعناع يكي از مفيد ترين دمنوش ها براي تقويت سيستم ايمني بدن است كه داراي طعم منحصر به فردي است. براي تهيه ي اين دمنوش بسيار خوشمزه ابتدا بايد برگ هاي نعناع تازه را به خوبي شسته و آن را به خوبي خشك كنيد. سپس دو قاشق غذا خوري از اين گياه را در يك ليوان آب جوش ريخته و اجازه دهيد تا براي مدت زمان 10 تا 12 دقيقه به خوبي دم بكشد. توجه داشته باشيد كه مي توانيد از گياه خشك شده نعناع نيز استفاده كنيد ولي توصيه ما به شما اين است كه حتما از برگ هاي تازه استفاده كنيد. براي طعم بهتر اين دمنوش مي توانيد مقداري آب ليموي تازه به آن اضافه كنيد.

  • دمنوش مرزنجوش

يكي ديگر از دمنوش هاي بسيار موثر در تقويت سيستم ايمني بدن، دمنوش مرزنجوش است. براي تهيه ي اين دمنوش بايد يك قاشق غذاخوري از اين گياه را در يك فنجان آب داغ ريخته و بر روي حرارت بسيار پايين كتري برقي قرار دهيد تا به خوبي دم بكشد. پس از دم كشيدن دمنوش به شما پيشنهاد مي كنيم آن را با مقداري عسل و يا شيره آن را شيرين كرده و ميل كنيد.

  • دمنوش مريم گلي

براي تهيه دمنوش مريم گلي شما بايد دو قاشق غذاخوري از برگ مريم گلي را در دو فنجان آب جوش ريخته و اجازه دهيد تا حداقل براي مدت زمان 10 الي 15 دقيقه به خوبي بر روي كتري برقي دم بكشد و سپس آن را با عسل ميل كنيد.

  • دمنوش سياه دانه

يكي ديگر از دمنوش هاي بسيار مفيد براي تقويت سيستم ايمني بدن دمنوش سياه دانه است كه خواص زيادي براي تقويت سيستم ايمني دارد. براي تهيه دمنوش سياه دانه ابتدا بايد دو قاشق چاي خوري سياه دانه را به همراه آب جوش براي مدت زمان 20 الي 30 دقيقه بر روي كتري برقي دم كرده و با مقداري عسل يا ساير شيرين كننده هاي طبيعي ميل كنيد.

  • دمنوش زوفا

دمنوش ديگري كه مي تواند به شما كمك كند تا سيستم ايمني بدن خود را تقويت كنيد دمنوش زوفا است. براي درست كردن اين دمنوش مقداري از گياه زوفا كه داراي خواص زيادي مي باشد را در آب جوش ريخته و اجازه دهيد تا تقريبا ده الي 15 دقيقه دم بكشد و سپس اين دمنوش را ميل كنيد.

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : كتري برقي، قيمت كتري برقي، انتخاب سنتر، خريد كتري برقي، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۴ دى ۱۴۰۱ | ۰۳:۵۸:۲۷ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی