شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

سايد باي سايد هاي اسنوا يكي از پر فروش ترين و پر طرفدار ترين آيتم ها در بين يخچال هاي ايراني است است كه شما مي توانيد با بهترين قيمت و ضمانت نامه اصالت كالا از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر خريداري كنيد. يكي از مواردي كه بايد براي افزايش طول عمر يخچال اسنوا به آن توجه نمود، سرويس هاي دوره اي آن است. يكي از آيتم هاي بسيار مهم در سرويس هاي دوره اي سايد باي سايد هاي اسنوا، تعويض فيلتر آب دستگاه است. تا آخر مطلب با ما همراه باشيد تا به آموزش تعويض فيلتر يخچال اسنوا بپردازيم.

چگونه فيلتر يخچال اسنوا را در منزل عوض كنيم؟

  1. در ابتدا بايد محل دقيق قرارگيري فيلتر آب يخچال اسنوا را با توجه به مدل دستگاه پيدا كنيد و بررسي كنيد فيلتر مصرفي يخچال شما از چه نوع فيلتر است. سپس به فروشگاه لوازم يخچال اسنوا مراجعه كنيد و فيلتر جديد را خريداري كنيد و به راحتي در جاي فيلتر آب قبلي قرار دهيد. براي انجام اين كار لازم است تا مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد:
  2. فيلتر آب يخچال اسنوا را ۴/۱ دور در خلاف جهت عقربه‌هاي ساعت بچرخانيد و فيلتر را به صورت مستقيم از جايگاه خود بيرون بياوريد.
  3. پوشش فيلتر را از فيلتر قبلي جدا كنيد و آن را بر روي فيلتر جديد قرار دهيد.
  4. فيلتر جديد را به صورت مستقيم به داخل محفظه هدايت كرده و آن را ۴/۱ دور در جهت عقربه‌هاي ساعت بچرخانيد تا در موقعيت خود ثابت شود.
  5. يكي از مهم‌ترين نكاتي كه در رابطه با تعويض فيلتر سايد باي سايد اسنوا وجود دارد كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه؛ سيستم تصفيه آب يخچال شما تنها زماني مي‌تواند بهترين عملكرد را از خود نشان دهد كه به درستي نگهداري و مراقبت شود. پس به شما پيشنهاد مي‌كنيم با رعايت نكات نگهداري و سرويس به موقع فيلتر آب يخچالتان، به افزايش طول عمر دستگاه كمك كنيد.

چرا بايد فيلتر يخچال اسنوا را تعويض كنيم؟

همان‌طور كه در بالاتر گفتيم؛ چراغ قرمز نمايشگر يخچال اسنوا، نشان دهنده ي اين است كه زمان تعويض فيلتر سايد باي سايد اسنواي شما فرا رسيده است و شما بايد هرچه سريع‌تر به تعويض فيلتر دستگاه بپردازيد. همان‌طور كه مي دايند فيلترهاي آب يخچال‌هاي اسنوا به صورتي طراحي شده‌اند كه حداكثر ۶ ماه دوام مي‌آورند و پس از آن كارايي خود را از دست مي‌دهند. اين يعني كه در چنين وضعيتي آلاينده‌ها، مواد معدني و رسوبات لوله‌ها به راحتي مي‌توانند وارد منبع آب منزل شما شوند و طعم و رنگ آب يخچال را تحت تأثير قرار دهد.

يكي ديگر از دلايل ضرورت تعويض فيلتر يخچال اسنوا، كاهش پوسيدگي تجهيزات يخچال اسنوا است. به علت تجمع آلاينده و رسوبات در فيلتر يخچال، جريان آب كندتر مي‌شود و اين موضوع مي‌تواند باعث تجمع آب در يخچال اسنوا شده و در صورت عدم تعويض به ساير قطعات آسيب برساند.

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : سايد باي سايد اسنوا، خريد سايد باي سايد اسنوا، قيمت سايد باي سايد اسنوا، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۱:۴۱:۰۶ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی