شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

 

بعضي مواقع و برخي از افراد در ساعاتي از شبانه روز قصد تماشاي فيلم و سريال را دارند كه شايد ساير اعضاي خانه قصد استراحت را داشته باشند. در چنين وضعيتي افراد به دنبال يك راه حل سريع مانند اتصال هدفون به تلويزيون ايكس ويژن هستند. شايد براي شما اين سؤال پيش بيايد كه چگونه مي‌توان هدفون بي سيم را به تلويزيون ايكس ويژن متصل نمود؟ براي دريافت پاسخ اين سؤال تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

نحوه اتصال هدفون بي سيم به تلويزيون هوشمند ايكس ويژن

در حال حاضر ما تلويزيون‌هاي هوشمند ايكس ويژن را مي‌بينيم كه حتي قابليت اتصال به اينترنت را نيز دارند. بيشتر اين تلويزيون‌ها بلوتوث داشته و پشتيباني خود تلويزيون از بلوتوث بهترين شيوه اتصال هدفون شما به تلويزيون است. تنها كافي است شما هدفون يا هر هدفون ديگري را روشن كنيد تا بلوتوث هدفون نيز فعال شود.

در مرحلهٔ بعدي نياز است بلوتوث تلويزيون ايكس ويژن نيز روشن شود. در تلويزيون‌‌هاي مختلف مسير پيدا كردن بلوتوث متفاوت است؛ اما شما مي‌توانيد عبارت بلوتوث را در كادر جست‌وجو قرار دهيد تا تنظيمات مرتبط با آن را سريع‌تر پيدا كنيد.

در مرحله آخر شما بايد به دنبال پيدا كردن نام بلوتوث هدفون  در تلويزيون ايكس ويژن باشيد. با پيدا كردن نام شما اتصال هندزفري بلوتوث به تلويزيون و هدفون برقرار مي‌شود. شما به‌راحتي مي‌توانيد با داشتن تلويزيون هوشمند، صداي «آ» را از طريق هدفون خود گوش دهيد.

● اتصال هندزفري بلوتوث به تلويزيون ايكس ويژن

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن از طريق بلوتوث به هدفون شما وصل مي‌شود. كافي است كنترل از راه دور دستگاه را برداشته و وارد تنظيمات دستگاه شويد. مسير پيدا كردن بلوتوث تلويزيون شامل كليدهاي: تنظيمات> دكمه عمومي> مديريت دستگاه خارجي> مديريت دستگاه ورودي> است.

در ادامه فهرست دستگاه‌هاي بلوتوث را انتخاب كنيد. قبل از وارد شدن به اين مسير مطمئن باشيد كه هدفون شما نيز روشن باشد؛ در ادامه نام بلوتوث شما در منوي تلويزيون ديده مي‌شود. نام هدفون خود را انتخاب كنيد و به اعلاني كه در صفحه تلويزيون ظاهر مي‌شود پاسخ دهيد و گزينه تأييد براي جفت‌شدن ۲ دستگاه را انتخاب كنيد.

بعد از اتصال اوليه در هر زمان كه هدفون خود را زماني كه تلويزيون نيز روشن است فعال كنيد در قسمت سمت راست صفحه اعلاني قرار مي‌گيرد و از شما مي‌پرسد كه آيا قصد اتصال به تلويزيون را داريد يا خير، در صورت تأييد، بلندگوهاي تلويزيون قطع شده و صدا به هدفون شما هدايت مي‌شود.

روش‌هاي اتصال هدفون به تلويزيون

اگر تلويزيون ايكس ويژن شما بلوتوث داخلي داشته باشد، وصل كردن هدفون بي سيم به تلويزيون كار راحتي خواهد بود و شما به‌سادگي مي‌توانيد اين اتصال را برقرار كنيد.حال اگر تلويزيون ايكس ويژن از اين ويژگي برخوردار نباشد، با چه اقداماتي مي‌توانيم هدفون خود را به تلويزيون وصل كنيم؟

۱خريد يك دستگاه ارسال‌كننده صدا

يكي از راه‌حل‌هاي رفع مشكل شما خريد يك دستگاه ارسال‌كننده صدا است. خريد اين دستگاه كوچك كه به تلويزيون شما وصل مي‌شود، امكان برقراري اتصال هدفون و تلويزيون را مهيا مي‌سازد.

نكته‌اي كه بايد در هنگام خريداري از اين وسيله در نظر داشته‌ باشيد، اين است كه دستگاه ارسال‌كننده صدا از كيفيت بالاي برخوردار نباشد و شما احساس خوبي از صداي دريافتي تلويزيون نداشته باشيد.

۲از دستگاه‌هاي بازي استفاده كنيد

گاهي شما قصد بازي داريد و دوست داريد كه صداي بازي شما مزاحم ديگران نشود. اگر تلويزيون شما امكان اتصال هدفون را نداشته باشد، از خود دستگاه بازي مي‌توانيد اين اتصال را انجام دهيد.

بعضي از دستگاه‌هاي بازي اين امكان را در خود دارند كه شما بتوانيد هدفون خود را به آن وصل كنيد. به‌عنوان‌مثال IROKU دستگاهي است كه كنترل آن فضايي براي ورود فيش دارد، با اتصال فيش هدفون خود به كنترل دستگاه صداي بازي را از طريق هدفون خود گوش دهيد.

۳هدفون بي‌سيم با امواج راديويي

اگر شما با استفاده از روش‌هاي قبل موفق به وصل كردن هدفون بي سيم به تلويزيون خود نبوديد، كافي است از هدفون‌هايي استفاده كنيد كه از امواج راديويي برخوردار هستند.

روش اتصال هدفون بلوتوث به تلويزيون با استفاده از اين هدفون‌ها به اين ترتيب است كه هدفون‌هاي راديويي برد بسيار بالايي دارند و گاهي تا ۱۰۰ متر نيز توانايي آن را دارند كه صداي تلويزيون را داشته باشند.

هدفون‌هاي راديويي با نام Rf شناخته مي‌شوند كه بسته به قيمتشان از كيفيت‌هاي متفاوتي برخوردار هستند. با وجود برد خوب هدفون‌هاي راديويي اما استقبال زيادي از آن نمي‌شود؛ به اين دليل كه هدفون مخصوصي دارند كه ممكن است كيفيتشان به اندازه كيفيت هدفون خود شما نباشد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تلويزيون ايكس ويژن، خريد تلويزيون ايكس ويژن، قيمت تلويزيون ايكس ويژن، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۳:۲۰:۳۳ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی