شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

قطعاً بارها براي شما پيش آمده است كه قصد اتصال تبلت به تلويزيون ايكس ويژن را داشته باشيم و ندانيم كه چگونه مي‌توانيم اين كار را انجام دهيم. براي دريافت اطلاعات لازم در زمينه ي اتصال تلويزيون ايكس ويژن به تبلت به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا آخر اين مطلب با ما همراه باشيد.

  1. اتصال تبلت به تلويزيون ايكس ويژن به كمك قابليت smart view

در بسياري از تبلت‌ها شما مي‌توانيد براي اتصال به تلويزيون ايكس ويژن از افزونه‌ي smart view استفاده نماييد. براي اين كار شما بايد مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد:

  1. ابتدا بررسي كنيد كه اندرويد تلويزيون شما بايد بالاتر از نسخه‌ي ۴.۱ باشد. درصورتي‌كه با آپديت جديد، اين افزونه در بالاي نوار پنل شما قرار نگرفت، مي‌توانيد برنامه آن را دانلود كنيد
  2. در مرحله ي بعدي تلويزيون ايكس ويژن و تبلت خود را به يك شبكه واي‌فاي مشترك متصل كنيد.
  3. در مرحله ي سوم نام تلويزيون خود را پيدا كنيد و تبلت خود را به تلويزيون ايكس ويژن متصل كنيد و گزينه‌ي connect را انتخاب كنيد.در اين حالت گزينه‌ي allow را انتخاب كنيد.
  4. در اين مرحله يك كد در صفحه تلويزيون ايكس ويژن براي شما به نمايش گذاشته مي‌شود. شما بايد آن را در تبلت خود وارد كنيد.
  5. در نهايت تبلت شما به تلويزيون متصل مي‌شود و مي‌توانيد به راحتي فايل‌هاي خود را در آن مشاهده كنيد.

 

  • اتصال تبلت به تلويزيون ايكس ويژن به كمك كابل HDMI يا كابل شارژ

اين روش يكي از روش‌هايي است كه در تمامي مدل‌هاي تبلت اجرا مي‌شود و روش بسيار آساني نيز به حساب مي‌آيد.  البته بايد به اين موضوع توجه نمود كه اين قابليت در تلويزيون‌هايي با سري ساخت بيش از ۱۰ سال وجود ندارد. البته مي‌توانيد در عوض از راه‌هاي ديگر براي اتصال استفاده كنيد. همين‌طور ممكن است با استفاده از يك رابط مناسب و اتصال آن به تلويزيون ايكس ويژن اين كار را ممكن كنيد.

  • وصل كردت تبلت به تلويزيون ايكس ويژن با كروم كست گوگل

اگر استفاده از مبدل‌ها براي شما ممكن نيست مي‌توانيد از اين طريق تبلت خود را به تلويزيون متصل كنيد. براي اين منظور مي‌توانيد از كروم كست گوگل استفاده كنيد. شما با اين روش محتواي تبلت را استريم كرده و آن را كنترل مي‌كنيد. توجه كنيد بايد تلويزيون شما قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد تا بتوانيد از اين برنامه استفاده كنيد. بيشتر كاربران اين برنامه را ترجيح مي‌دهند؛ زيرا كار كردن با آن بسيار ساده است و بر روي بيشتر تبلت‌ها اجرا مي‌شود.

  • وصل كردن تبلت به تلويزيون ايكس ويژن از طريق DLNA

شما با اين قابليت مي‌توانيد با اتصال به يك شبكه واي‌فاي مشترك فايل‌هاي خود را در تلويزيون مورد نظر مشاهده كنيد. البته توجه كنيد سيستم مورد نظر شما بايد قابليت اجراي آن را داشته باشد. همين‌طور فراموش نكنيد اندرويد بالاتر از ۴.۲ مورد نياز است. استفاده از اين قابليت بسيار ساده و كاربردي است؛ ولي امكان پخش زنده را ندارد. پس در نتيجه نمي‌توانيد براي پخش يوتيوب و شبكه‌هاي نظير آن، از اين مورد استفاده كنيد.

  • استفاده از ميرا كست

در بين تمام اين موارد احتمالاً اين گزينه را بيش از بقيه شنيده‌ايد. ميراكست ابزاري كاربردي هست كه مي‌تواند فايل‌هاي شما را با كيفيتي بي‌نظير، در تلويزيون پخش كند. ميراكست يك استاندارد انتقال تصوير با WiFi از لپ‌تاپ ، تبلت يا موبايل به تلويزيون است و به عنوان جايگزيني براي HDMI مطرح است.

البته نكته‌اي در اين خصوص وجود دارد؛ هر دو دستگاه بايد بتوانند آن را پشتيباني كنند. پس اگر تلويزيون شما قابليت اجراي اين برنامه را نداشته باشد نمي‌توانيد از آن استفاده كنيد. همين‌طور ممكن است آن را از طريق دانگل HDMI به مانيتور يا صفحه پخش مورد نظر افزود.

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تلويزيون ايكس ويژن، خريد تلويزيون ايكس ويژن، قيمت تلويزيون ايكس ويژن، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۳:۵۳:۳۲ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی