شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

 خوشبختانه تكنولوژي يكي از چيزهايي است كه در دنياي امروزه ي ما با سرعت بالايي در حال پيشرفت است و همين موضوع باعث افزايش رفاه و آسايش در زندگي ما شده است. كنترل تلويزيون‌ها يكي از لوازم بسيار كاربردي براي تعويض كانال و كار با تلويزيون‌ها هستند كه از ۱۹۵۵ در كنار تلويزيون‌ها قرار گرفتند. گاهي اوقات ممكن است كنترل تلويزيون در ميان انبوه وسايل خانگي گم شود و يا درست در زماني كه انتظارش را نداريد خراب شوند. در چنين وضعي وجود يك وسيله جايگزين بسيار مطلوب است. در ادامه با ما همراه باشيد تا به آموزش تبديل تلفن همراه به كنترل تلويزيون تي سي ال بپردازيم.

آيا استفاده از موبايل به جاي كنترل تلويزيون تي سي ال ممكن است؟

در جواب به اين سؤال بايد گفت به روش‌هاي زيادي مي‌توان از تلفن همراه به عنوان كنترل تلويزيون تي سي ال استفاده نمود كه از كاربردي‌ترين روش‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره نمود:

  1. استفاده از امواج مادون قرمز
  2. تبديل گوشي به ريموت كنترل تلويزيون بدون مادون قرمز و از طريق امواج واي فاي
  3. تبديل گوشي تلفن همراه به كنترل تلويزيون به وسيله فناوري بلوتوث

تبديل گوشي به ريموت كنترل تلويزيون چگونه صورت مي‌گيرد؟

براي اين كار ابتدا بايد با توجه به قابليت‌هاي گوشي تلفن همراه و دستگاه تلويزيون تي سي ال خود روش مناسبي را انتخاب نماييد. زيرا بعضي از گوشي‌هاي اندرويد قابليت اين را دارند كه به‌راحتي به وسيله آپشن‌هاي فوق‌العاده خود كنترل تلويزيون و يا كامپيوتر شخصي شما را در دست گيرند.

اما اگر گوشي شما در برنامه‌هاي پيش‌فرض خود، مجهز به اين سيستم نباشد، شما مي‌توانيد به‌سادگي با دانلود اپليكيشن‌هايي كه عموماً رايگان هستند و از طريق گوگل پلي، اپ استور و مراجع دانلود اپليكيشن فارسي نيز در دسترس مي‌باشند، اين قابليت را به گوشي تلفن همراه خود اضافه كنيد. در ادامه اين مطلب به كاربردي‌ترين برنامه‌ها اشاره خواهيم كرد.

 

براي تبديل كردن گوشي به ريموت كنترل به چه اپليكيشن‌هايي نياز است؟

  • Universal TV remote control

اين اپليكيشن براي كنترل از راه دور تلويزيون تي سي ال به وسيله گوشي تلفن همراه است كه امروزه بالغ بر ۷۵ ميليون نسخه از آن در سراسر جهان دانلود و مورد استفاده قرار گرفته است. در اين اپليكيشن سعي شده است بيشترين برندها و مارك‌هاي تلويزيوني پشتيباني شود و پيوسته به‌روزرساني مي‌شود.

  • AnyMote Smart IR Remote

با نصب اين برنامه بر روي گوشي خود به سهولت مي‌توانيد كنترل تلويزيون و حتي دستگاه‌هاي ديگر را در اختيار داشته باشيد. اين برنامه قابليت‌هاي فراواني دارد و شما مي‌توانيد با سفارشي كردن دكمه‌هاي آن دستورات دلخواه خود را اجرا نماييد.

اپليكيشن  AnyMote Smart IR Remote در بين كاربران جزء برنامه‌هاي محبوب كنترل از راه دور تلويزيون محسوب مي‌شود. زيرا محيطي كاملاً كلاسيك و مشابه كنترل تلويزيون دارد كه به‌راحتي كاربر مي‌تواند از آن استفاده نمايد. ويژگي ديگر اين برنامه امكان زمان‌بندي دستورات است و كاربر مي‌تواند براي تماشاي بعضي از برنامه‌هاي تلويزيوني از آلارم‌هاي زماني استفاده كند.

  • SURE Universal Smart TV Remote

اين اپليكيشن يك برنامه رايگان با پرداخت درون برنامه‌اي است كه كارايي بالايي در زمينه اتصال گوشي به تلويزيون از طريق اينفرارد يا شبكه واي فاي دارد. عملكرد فوق‌العاده اين برنامه تنها در تبديل گوشي به ريموت  كنترل تلويزيون و تغيير كانال‌ها و كم و زياد كردن صدا محدود نمي‌شود. بلكه در ارسال و به اشتراك گذاشتن محتوا با دستگاه‌هاي ديگر و استريم محتواي ساير دستگاه‌ها نيز بسيار قوي عمل مي‌كند. البته نصب اين برنامه رايگان است. اما نسخه رايگان آن دسترسي به بعضي از آپشن‌ها را محدود كرده است و با پرداخت اشتراك مي‌توان به طور كامل از تمام امكانات آن بهره برد.

  • Unified TV

اين برنامه ممكن است در نگاه اول به عنوان پشتيباني‌كننده فقط 80 دستگاه به نظر اپليكيشني ناكارآمد تلقي شود. اما بايد اذعان داشت كه ويژگي‌هاي ممتازي همچون تشخيص خودكار وسايلي كه به پورت IR مجهز هستند و همچنين كنترل كنسول‌هاي بازي و رسيور باكس و قابليت جفت شدن با Tasker و Flic نتايج قابل قبولي را براي اين برنامه رقم زده است.

  • Android TV Remote Control

عملكرد اين برنامه بر مبناي اتصال به واي فاي و بلوتوث است و در مواقعي كه گوشي به سنسور IR مجهز نباشد، مي‌تواند بسيار كارگشا باشد. از قابليت برجسته اين برنامه اين است كه با كليه تلويزيون‌هاي اندرويد و حتي غير اندرويد نيز كاملاً منطبق است و سازگاري كامل دارد. به اين ترتيب به سهولت مي‌توان با اجراي اين برنامه و اتصال به يك شبكه واحد واي فاي، امكان استفاده از موبايل به عنوان كنترل تلويزيون را فراهم كرد.

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تلويزيون تي سي ال، تلويزيون ال اي دي تي سي ال، تلويزيون هوشمند تي سي ال، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۳:۴۲:۰۳ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی