شهر لوازم خانگي

شهر لوازم خانگي

<-PostTitle->

براي كسب اطلاغات بيشتر در رابطه با انواع همزن و قيمت همزن به نيلو بلاگ مراجعه كنيد. 

همه ي ما با كاركرد همزن هاي برقي آشناييت داريم و اين موضوع را مي دانيم كه يكي از وسايل بسيار كاربردي براي تهيه ي انواع كيك و شيريني، همزن هاي برقي مي باشند. به طور كلي همزن هاي برقي در دو نوع دستي و پايه دار در بازار موجود مي باشند كه از هر كدام از آن ها مي توان در تهيه ي انواع خمير نان و كيك و شيريني، بستني، زدن تخم مرغ، مخلوط كردن آرد و كره و هم زدن خامه و ... بهره برد.

معرفي كاربردهاي انواع همزن برقي:

  1. همزن دستي: 

همزن هاي دستي نوعي از همزن برقي مي باشند كه براي كار با آن همزن را بايد به دست بگيريد. اين مدل از همزن معمولاً دو تيغه براي هم زدن و يك موتور كوچك دارد. از همزن برقي هاي دستي معمولا براي كارهاي سبك مانند هم زدن سفيده تخم مرغ يا خامه استفاده مي شود. همچنين قيمت همزن دستي بسيار پايين تر از همزن هاي پايه دار است.

  1. همزن پايه دار

همزن پايه دار يكي از پر طرفدار ترين مدل هاي همزن است كه از آن براي آشپزي هاي حرفه اي تر مي توان بهره برد. هم زدن مواد غذايي در همزن هاي پايه دار بسيار آسان است و شما تنها بايد مواد غذايي را در كاسه مخصوص همزن ريخته و دكمه استارت دستگاه را بزنيد.

 

روش كار با همزن برقي:

بهتر است به اين موضوع توجه داشته باشيد كه هرگز كاركرد  همزن برقي را با مخلوط كن اشتباه نگيريد. همزن برقي با سرعت خيلي پايين تر از مخلوط كن مواد غذايي مورد نياز را با سرعت هاي متفاوت هم مي زند و هيچ تيغه اي هم براي بريدن يا خرد كردن مواد غذايي ندارد.

نكات مهم براي خريد همزن برقي:

  • سرعت همزن

در انتخاب همزن هاي مختلف لازم است كه به سرعت آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد. همزن هايي كه پنج سرعت يا بيشتر دارند كمك مي كنند كنترل بيشتري روي ماده غذايي كه مخلوط مي كنيد داشته باشيد و آن كار را بهتر و راحت تر انجام دهيد.

  • سروصداي همزن در هنگام كار

توجه داشته باشيد همزني را انتخاب كنيد كه خيلي سروصدا نداشته باشد و البته ايده آل اين است كه دستگاهي را پيدا كنيد كه بي صدا كار كند. اما از آنجايي كه انواع بي صدا عملا وجود ندارد پس بهتر است آن مدلي را كه سر و صداي كمتري توليد مي كند را مد نظر داشته باشيد.

  • وزن همزن برقي دستي

اگر به دنبال همزن دستي هستيد توجه داشته باشيد كه وزن آن از يك كيلو بيشتر نباشد و البته وزن آن متعادل پخش شده باشد و وقتي آن را در ماده غذايي فرومي بريد يكنواخت كار كند. در انتخاب همزن هاي دستي ، ههرچه وزن آن متعادل تر و سبك تر باشد ، در هنگام كار با آن راحت تر خواهيد بود.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : همزن، خريد همزن، قيمت همزن، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۵ تير ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۶:۴۰ | نویسنده : سارا ميرشريف |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی